Klacht: NHA MISLEID

op 07 november 2012 over NHA in de categorie Opleidingen en cursussen

Ik ben in 2010 begonnen met een opleiding bij NHA (Schoonheidsspecialiste), ik heb deze niet binnen een jaar kunnen afronden maar dit was ook niet echt een punt aangezien je zelf je studieduur kan bepalen! ik heb eerst me Theorie examens bij Phyliria afgelegd. Hierna heb ik bij TCI ook nog een 2 theorie toetsten afgelegd, wat later blijkt en wat ik van mijn mede studenten kreeg te horen is dat hun andere boeken hebben dan ik en andere soorten lessen volgen. Ik heb dus NHA gebeld en hierover informatie opgevraagd en wat blijkt is dat ik examens heb afgelegd bij TCI en voor die theorie toetsen heb betaald van ruim 100-150euro! En dus voor niks een Examen heb afgelegd. Nou dan wil ik dus uiteraard vrijstelling voor de andere toetsen die ik heb afgelegd bij Phyliria en wat blijkt is dat ik voor elke vrijstelling moet betalen!!
en als ik ook nog eens verder wil gaan voor deze opleiding, en me examens nog wil afleggen moet ik nieuwe materiaal afleggen en hier weer een bedrag van 650,- voor gaan betalen!!!

Ik vind dat hen moesten inzien dat er ander lesmateriaal is, en niet moeten zeggen dat ik het zelf in de gaten moet houden, ook voor de vrijstelling vind ik niet dat je kan betalen aangezien ik al heb betaald voor een toets die ik moest maken! zo heb je dus totaal geen zin meer om te gaan studeren! Ik wil natuurlijk gewoon me opleiding kunnen afronden, maar nu ben ik aan het overwegen om ergens anders een andere opleiding te gaan volgen.

Het zou heel fijn zijn dat als NHA, mij een goede oplossing bied voor dit, aangezien ik voor de rest wel tevreden was.

Alle klachten die gemeld zijn door Selliejj