Klacht: ipad actie

op 01 november 2012 over Oxxio in de categorie Energieleveranciers

de ipad actie van oxxio is de reden dat ik op zoek ga naar een andere leverancier.
ik vind de reclame misleidend. als we voor 3 jaar bijtekenen word de ilusie gewekt dat we een gratis ipad krijgen.
maar uiteindelijk betaal je hem helemaal zelf.
doordat de tarieven dan hoger liggen , en het vastrecht hoger ligt.
ik als vaste klant van oxxio verwacht wel een beter voorstel.

zelfde actie voor de huidige tarieven

Oxxio

Heeft op 01 januari 1970 om 00:00 geantwoord

We hebben de onderstaande e-mail naar de klant verzonden

Geachte mevrouw ***,

Naar aanleiding van uw bericht op www.klacht.nl, stuur ik u deze e-mail. U geeft aan dat u door het verlengingsvoorstel van Oxxio, ervoor kiest om een andere leverancier te zoeken. Als gewenste oplossing vraagt u aan Oxxio de iPad verlenging in combinatie met uw huidige tarieven. Graag informeer ik u.

Verlengingsvoorstel
Oxxio heeft, omdat uw overeenkomst bijna ten einde loopt, u een voorstel gedaan om uw overeenkomsten te verlengen. Oxxio biedt u de keuze tussen een verlenging met vaste tarieven tot en met juni 2016 in combinatie met een iPad of een één jarige verlenging met scherpe tarieven. De reden waarom Oxxio deze keuze aan u aanbiedt is omdat Oxxio ook zijn bestaande klant wilt laten profiteren van een actie die normaal gesproken alleen voor nieuwe klanten geld.

Indien u uw tarieven niet vast wilt zetten voor een langere periode, kunt u altijd kiezen voor een eenjarige verlenging.

We vertrouwen erop u hiermee voldoende te hebben geïnformeerd.

Michaël
Oxxio Nederland BV

Bericht van van Klacht.nl

1 jaar geleden - Deze klacht is zojuist door Oxxio in behandeling genomen

Bericht van van Klacht.nl

1 jaar geleden - We hebben bericht ontvangen dat Oxxio een oplossing geplaatst heeft bij deze klacht

Alle klachten die gemeld zijn door kingg70