Klacht: Verkeerde Meterstanden

op 14 augustus 2012 over Nederlandse Energie Maatschappij in de categorie Energieleveranciers

Onlangs via het energiecollectief overgestapt naar de NEM, tijdig via internet de meterstanden van het Electra (hoog en laag) doorgegeven. Bevestigingsmail van de meterstanden ontvangen.
Nu blijk dat bij de eindafrekening van mijn oude leverancier dat de meterstanden niet kloppen.
Verzoek tot correctie ingediend, deze is afgewezen met reden dat ik de meterstanden te laat heb doorgeven en daarom door de netbeheerder zijn geschat. Helaas is de schatting alleen gedaan voor hoog tarief en geen laag tarief geschat waardoor ik ongeveer 30 euro teveel betaald.
De meterstanden zijn ruim een week voor de overstap datum doorgeven

Correctie van de meterstanden

Nederlandse Energie Maatschappij

Heeft op 01 januari 1970 om 00:00 geantwoord

Geachte heer/mevrouw,

Enige tijd geleden heeft u een klacht ingediend over onze dienstverlening. Om onze service voortdurend te verbeteren, ontvangen wij graag feedback van onze klanten.

Wij hebben u per e-mail op de hoogte gebracht van ons standpunt. Helaas hebben wij u niet de gewenste oplossing kunnen bieden. Het spijt ons u niet anders te kunnen berichten.

Wij vertrouwen erop u hiermee voldoende te hebben geïnformeerd.

Heeft u nog vragen?
De medewerkers van onze Klantenservice staan graag tot uw beschikking, bereikbaar op werkdagen tussen 08:00 en 18:00 uur via 088-7307307 (lokaal tarief) en via www.nederlandenergie.nl.

Team Klachtafhandeling
De Nederlandse Energie Maatschappij

Bericht van van Klacht.nl

1 jaar geleden - Deze klacht is zojuist door Nederlandse Energie Maatschappij in behandeling genomen

Bericht van van Klacht.nl

1 jaar geleden - We hebben bericht ontvangen dat Nederlandse Energie Maatschappij een oplossing geplaatst heeft bij deze klacht

Bericht van van Klacht.nl

1 jaar geleden - De melder van de klacht heeft zojuist de oplossing van Nederlandse Energie Maatschappij beoordeeld.

Alle klachten die gemeld zijn door HermanBr
1.7
2012-08-14