Klacht: postnl

op 14 augustus 2012 over PostNL in de categorie Koeriersbedrijven en post

Nieuwe klacht
In behandeling
Klacht opgelost
Klacht afgesloten

Mijn Klacht:

meer dan 10 zendingen zijn niet bezorgd door post nl van leveranciers uit china en hongkong
toen tnt nog in nederland was had ik altijd alles ruim op tijd in huis

sinds januari 2012 is er GEEN ENKEL briefpost pakketje uit azie gearriveerd terwijl ze 100% zeker zijn verstuurd
dit schept ook twijfels bij chinezen
hierdoor weigeren veel chinese handelaren nog

ook worden er veel brieven die voor mij geadreseerd zijn bij buren in de brievenbus gedaan
dan krijg ik soms een brief uit nederland die zwaar beschadigd is en verscheurt en dan wordt die in een plastic boterhamzakje gedaan met een excuus briefje van postnl

de postbodes zijn meestal zwaar verward en hebben niks op orde

Gewenste Oplossing:

de pakketjes alsnog leveren of de schade vergoeden

Bericht van PostNL

2 jaren geleden - Het spijt ons dat wij bovenstaande reactie hebben aangetroffen op deze website. Wij nemen klachten zeer serieus en wij willen graag weten of wij iets voor u kunnen betekenen. Wij reageren echter niet op klachten op deze website. U kunt hiervoor het best contact met ons opnemen via Twitter @postnlwebcare. U kunt natuurlijk ook contact opnemen met onze klantenservice via www.postnl.nl/voorthuis/klantenservice/

Alle klachten die gemeld zijn door lteyt