Klacht: klacht ivm incapabele bezorgservice

op 31 juli 2012 over Wehkamp in de categorie Online Warenhuizen

De bestelling die ik op maandag avond 23/7/2012 via jullie website heb geplaatst voor een levering aan het adres Van Starkenborgghof 64 te Utrecht op dinsdag 24/7/2012 tussen 12:00 uur en 18:00 uur is nooit geleverd.

Op dinsdag 24/7/2012 na 18:30 uur heb ik contact opgenomen met de klantenservice omdat deze niet op het afgesproken tijdstip was geleverd. Daarbij zijn al mijn gegevens opnieuw door genomen, inlusief het aflever adres. De leveringskosten zijn toen aangepast en de volgende dag zou nogmaals het pakket, dus op woensdag 25/7/2012 tussen 12:00 en 18:00 uur geleverd worden.

Rond 14:48 uur op woensdag 25/7/2012 heb ik opnieuw contact opgenomen met klantenservice omdat de levering nog steeds niet was afgeleverd. Ik heb toen ook het telefoonnummer van Selekt vracht opgezocht, dit is de transport-service waar jullie mee werken, om navraag te doen naar het pakket. Zij konden mij niet verder helpen en hebben mij het telefoonnummer gegeven van het Depot in Utrecht, de telefoon werd daar niet beantwoord. Daarom heb ik daarna nogmaals contact opgenomen met Selekt vracht en daar werd medegedeeld dat de bestelling inmiddels was terug gestuurd naar Wehkamp. Dit tot totale verbijstering van mij.

Want wat blijkt, de bezorgservice heeft “iemand” gesproken die hen heeft medegedeeld dat de persoon op Van Starkenborghhof 64 te Utrecht is verhuisd! Wie plaatst er een bestelling op maandag, belt op de dag van levering nogmaals op waarbij het adres wordt herhaald om vervolgens de dag erna te horen te krijgen dat deze inimiddels is terug gestuurd naar Wehkamp ZONDER dat er enige vorm van communicatie heeft plaast gevonden met mij?

Ik was die dag zelf op locatie aanwezig en er heeft NIEMAND geprobeerd de bestelling aan te bieden.

Dit betekend dus dat Selekt vracht een incapable handelswijze voert of incapabele werknemers heeft waarbij zonder enige vorm van verificatie een bestelling kan worden geretouneerd door iedereen.

En dan wordt er nu verzocht of ik telefonisch contact kan opnemen met jullie… Nee dus, dit “makkelijk” bestellen via internet heeft bij mij alleen maar irritatie en al voldoende onnodig extra telefonische kosten “geleverd”.

Dit is de eerste en meteen de laatste keer dat ik gebruik maak van jullie service.

Bij deze wil ik mij uitschrijven van jullie klanten bestand.

Geen vriendelijke groeten,

Een zeer ontevreden klant

Geen, inmiddels heb ik zelf het bestelde product bij een concurrent gekocht.

Wehkamp

Heeft op 01 januari 1970 om 00:00 geantwoord

Onze excuses voor dit ongemak.
Inmiddels hebben wij via e-mail contact met u om dit verder op een juiste wijze samen op te lossen.

Bericht van van Klacht.nl

1 jaar geleden - Deze klacht is zojuist door Wehkamp in behandeling genomen

Bericht van van Klacht.nl

1 jaar geleden - We hebben bericht ontvangen dat Wehkamp een oplossing geplaatst heeft bij deze klacht

Alle klachten die gemeld zijn door diankuipers
1.0
2012-07-31