Klacht: Aanvraag Wtcg voor mijn zoon

op 13 mei 2012 over in de categorie Overheid

Ik heb 5 december 2011 een aanvraag WTCG ingediend over de jaren 2009 en 2010. Ik heb alles meegestuurd, indicatie’s, een lijst (van de apotheek) van zijn medicatie verbruik. Eind januari ben ik voor het eerst gaan bellen maar kreeg te horen….door grote drukte kunnen ze de termijn van 8 weken niet halen dus of ik nog even geduld kon hebben. Dat geduld wordt/werd danig op de proef gesteld. Half april kreeg ik de beschikking over 2009 in de bus, is afgewezen. Terwijl de test wel iets anders zegt, dat mijn zoon wel in aanmerking komt de WTCG vergoeding. Maar ik kan geen bezwaar meer aantekenen omdat de brief gedateerd staat op begin maart. Over de aanvraag van 2010 heb ik 9 mei een bevestiging gehad dat de aanvraag op 9 december 2011 daar is binnen gekomen. Dus nog steeds geen beschikking. Ik heb nu de nationale ombudsman gebeld en daar kan ik een klacht neer leggen, wat ik ook ga doen. Ik ben het beu om aan het lijntje gehouden te worden.

Bericht van van Klacht.nl

3 jaren geleden - Deze klacht is zojuist door in behandeling genomen

Bericht van van Klacht.nl

3 jaren geleden - We hebben bericht ontvangen dat een oplossing geplaatst heeft bij deze klacht

Alle klachten die gemeld zijn door Maria-Louisa