Klacht: Credit card

op 14 augustus 2011 over Albert Heijn in de categorie Supermarkten

Nieuwe klacht
In behandeling
Klacht opgelost
Klacht afgesloten

Mijn Klacht:

Geachte heer/mevrouw,

Vandaag was ik toevallig in de AH en bij het afrekenen kwam ik erachter dat ik mijn pinpas niet bij me had. Ik veronderstelde met mijn credit card te kunnen betalen, wat blijkbaar niet mogelijk was. Ik vind dit best wel belachelijk, omdat mij vooral werd duidelijk gemaakt dat het juist niet in de AH mogelijk is om met een andere pas te betalen. Dit is toch niet de boodschap die u wil uitdragen? En hoe zit het dan met toeristen of buitenlanders? Het is toch heel handig om ook deze mogelijkheid te kunnen hebben? Ik was ronduit geshockeerd, omdat ik het juist niet van de AH verwachtte. Vooral nu er tegenwoordig een nieuwe manier van betalen is, wat makkelijker en veiliger is.

Ik zou deze mogelijkheid graag terug willen zien bij de AH, omdat het klantvriendelijker is en u ook uw klanten op deze manier behoudt.

Gewenste Oplossing:

De mogelijkheid met een credit card te kunnen betalen.

Alle klachten die gemeld zijn door Emel7
1
3.0
2011-08-14
Emel7