Mijn Klacht:
Ik heb in december 2010 een koffiepadapparaat van Medion bij de ald gekocht.
Aanvankelijk geen problemen, maar hij doet sinds twee dagen helemaal niets meer.
Heb het apparaat uit elkaar gehaald, gereinigd en diverse keren ontkalkt, maar tervergeefs. Er komt nul komma nul water uit het apparaat wanneer ik een lekker kopje koffie wil maken.
Heb contact gehad met de Aldi, ivm de garantie, maar aangezien mijn kassabon niet meer te lezen is kunnen zij niets voor mij betekenen. Moest de fabrikant maar bellen met de vraag of de aldi mij een vervangend aankoopbewijs mocht opsturen. Nu ben ik op google gaan kijken voor een telefoonnummer van de fabrikant, maar kan absoluut niets terugvinden. Hoe nu verder? Is toch 50 euro? voor mijn gezin is dit toch veel geld en na een aantal maanden mag dit toch niet gebeuren?
Gewenste Oplossing:
dat mijn apparaat wordt nagekeken en eventueel gemaakt wordt, ( op kosten van fabrikant)indien dit nog mogelijk is en anders een nieuw apparaat of mijn geld terug
