Klacht: Senseo-apparaat HD 7840

op 17 april 2011 over Philips in de categorie Electronica Merken

Mijne dame, heer.
enige jaren geleden heb ik een senseo cadeau gekregen maar tot mijn schrik zijn er geen onderdelen te koop. Het geval dient zich aan dat mijn waterreservaat niet meer goed is en ik geen nieuw kan bestellen.
Na dit bij klantenservice bekent gemaakt te hebben kreeg ik als antwoord;”sorry maar wij kunnen u niet helpen u dient het apparaat weg te gooien.” Een apparaat dat er nog als nieuw uit ziet, het nog prima doet, wie bedenkt zo iets.!!!!
Echter dat het gaat om een eenmalige aktie heeft Philips het achtergelaten er bij te vermelden dat er geen onderdelen te koop zijn, dit neem ik Philips zeer kwalijk en is verder een probleem van Philips.

Als eerste dat Philips niet iets verkoopt waarvan bekent is dat er geen onderdelen te koop zijn.

Geen 20 % korting op een nieuw te koop apparaat, wie weet??????

De oplossing bij U laat.

in afwachting op uw antwoord

Philips

Heeft op 01 januari 1970 om 00:00 geantwoord

Philips is helaas niet tot een passende oplossing kunnen komen. Er zijn voor dit model Senseo helaas geen watertanks meer beschikbaar. Philips heeft de klant een voucher en een bosbloemen aangeboden. Dit heeft de klant helaas niet geaccepteerd.

Bericht van Philips

3 jaren geleden - PHILIPS Geachte heer/mevrouw, Via deze weg wil ik u graag laten weten dat ik de klacht die u hebt geplaatst op de website klachtenoplossing.nl, in behandeling heb genomen. Helaas heb ik geen inzage in uw contact gegevens, daarom wil ik u verzoeken om contact met mij op te nemen. U kunt mij bereiken van maandag t/m vrijdag van 08.00 uur tot 16.30 uur op het gratis telefoonnummer: 0800-0230076. Vergeet niet uw referentienummer bij de hand te houden als u contact met mij opneemt. Uw referentienummer is: 50-805112166. Ik hoop u snel te woord te mogen staan. Met vriendelijke groet, Linde Bosboom Philips Nederland

Bericht van van Klacht.nl

3 jaren geleden - Deze klacht is zojuist door Philips in behandeling genomen

Bericht van van Klacht.nl

2 jaren geleden - We hebben bericht ontvangen dat Philips een oplossing geplaatst heeft bij deze klacht

Alle klachten die gemeld zijn door metaal
1.7
2011-04-17