Klacht: Afkopen abonnement

op 09 oktober 2010 over Hi in de categorie Mobiele Telefonie

Ik wil mijn abonnement afkopen, met nummerbehoud, ben bereid een boete te betalen. Mij is vertelt, meerdere malen dat dit kan door iemand van hi. Ik heb meerder malen iemand van hi klantenservice aan de lijn gehad, ik heb 2 brieven gestuurd, ben al 2 maanden hier mee bezig. Nu hoor ik tot mijn grote verbazing vandaag dat dat helmaal niet gaat. Ik vind het vreselijk asociaal. Die mensen bij de klantenservice weten niet eens hoe hun eigen regelement in elkaar zit.

Gewenste oplossing

Mijn abonnement afkopen en nummer meenemen naar nieuwe provider.

Hi

Heeft op 01 januari 1970 om 00:00 geantwoord

Hi eva46d,

Helaas is het niet gelukt je klacht op tijd op te pakken. Omdat we je klacht niet op tijd in behandeling hebben kunnen nemen weten we niet of je klacht nog actueel is. De status van je klacht is daarom gewijzigd naar opgelost. In het geval dat je nog steeds hulp nodig hebt vraag ik je nogmaals een klacht in te boeken op de website zodat wij je alsnog kunnen helpen. We zullen je klacht dan zo snel mogelijk in behandeling nemen. Onze excuses voor het ongemak.

Groeten van Hi,

Jennifer
Hi Webcare

Bericht van van Klacht.nl

3 jaren geleden - Deze klacht is zojuist door Hi in behandeling genomen

Bericht van van Klacht.nl

3 jaren geleden - We hebben bericht ontvangen dat Hi een oplossing geplaatst heeft bij deze klacht

Alle klachten die gemeld zijn door eva46d