Klacht: 20 euro retour

op 04 mei 2012 over Samsung in de categorie Electronica Merken

Nieuwe klacht
In behandeling
Klacht opgelost
Klacht afgesloten

Mijn Klacht:

Ik heb rond oktober het teruggave formulier ingevuld, nadat ik in september mijn samsung galaxy mini gekocht heb. Ik heb echter nogsteeds geen 20 euro retour ontvangen. Op mailtjes die ik stuur word niet gereageerd, en dit vind ik erg vervelend.

Gewenste Oplossing:

20 euro overgemaakt op mijn bankrekening, zoals beloofd.

Samsung

Heeft op 01 januari 1970 om 00:00 geantwoord

Geboden Oplossing:

Klant heeft aangegeven de benodigde documenten niet te hebben opgestuurd. Om deze reden is de cashback niet uitgevoerd.

Bericht van Samsung

1 jaar geleden - Beste D-aniellaa, Graag horen wij van u of u de benodigde documenten (inschrijfformulier en een kopie van de aankoopbon) ook heeft opgestuurd naar onze actieafdeling. Met vriendelijke groeten, Alex Samsung WebCare www.samsungworld.nl

Bericht van van Klacht.nl

1 jaar geleden - Deze klacht is zojuist door Samsung in behandeling genomen

Reactie van de melder van de klacht d-aniellaa

1 jaar geleden - Het was mij niet duidelijk dat ik dit moest doen, dus dat heb ik inderdaad niet gedaan nee. Kan ik dit alsnog doen? Aangezien ik alles wel optijd op internet heb ingevuld. Ik weet trouwens niet hoe ik aan het inschrijfformulier kan komen als ik deze op internet heb ingevuld? In ieder geval bedankt!

Bericht van van Klacht.nl

1 jaar geleden - We hebben bericht ontvangen dat Samsung een oplossing geplaatst heeft bij deze klacht

Bericht van van Klacht.nl

1 jaar geleden - De melder van de klacht heeft zojuist de oplossing van Samsung beoordeeld.

Alle klachten die gemeld zijn door d-aniellaa
1
1.0
2012-05-04
d-aniellaa